mercimekkoftesi1 aynı şeyi doktoruma söyledim 8.haftada artık 12. Haftada görüşelim ikili testi falan da yaparız demişti bir ay dedim çok uzun bir süre bir daha en azından 2. haftada 3.haftada gelelim dedim bir ay boyunca o kadar panik olmştm ki doktor da bana şuan henüz hissedemediğiniz için bu kaygınız çok normal ama birşey olacak olsa ona kimse engel olamaz tamamen doğal bir süreç dedi