Ben 10+5 günlük hamileyim. Kanamam oldu 5’inci haftada, doktor düşük riskin yüksek dedi neyse progestan fitil ve iğne kullandım. En son 8 haftalıkken kontrole gittim bi sıkıntı yok kanama alanı da küçülmeye başlamış dedi. Ama gelin görün ki iki gündür ya bebeğimin kalbi durduysa, ya bişey olduysa diye içim içimi yiyor 😭 kötü şeyler düşünmekten kendimi alıkoyamıyorum 😭 doktor 12’inci hafta da gel tekrar demişti ikili taramayı da yaparız demişti ama sanırım bekleyemicem o kadar zaman. Var mı bnm gibi olan ? Geçer mi bu korku? 😢