Aysnduru gene doktoruna danış tabi ama, herşeyin olduğu gibi fazlası zarardır. Standart yemenin zararı olur mu bilemedim Birde meyve sıkıp su haline getirmeyi önermiyorlar nedeni de şu atıyorum normalde sen bir portakal yiyecekken portakal suyu içmek için 4,5portakal kullanman gerekiyor. Hem şeker hem asit hem fazla kalori olduğu için bu şekilde önerilmiyor