Merhaba 😊 bende 8+3 haftadayım benim de çok mide bulantım kusmam vardı kontrol de doktora aşırı mide bulantım var dedim prilam diye ilaç verdi mide bulantısı için çok şükür iyi geldi çok uyku yapıyo sürekli uyuyorum ama en azından mide bulantısı kusma yaşamıyorum hiç bişey yiyemiyordum eşim bile kokuyo gibi geliyordu inşallah sağ salim kucağımıza alırız bebişlerimizi 🐣😊