Oznesiz ben de 4 haftalığım ve yarın ilk muayeneye gideceğim için biraz heyecanlıyım😇
ha bir de hafta ve gün söyleme şekline alışmaya çalışıyorum ilk defa buradaki forumlarda gördüm 😂 4+2 4 hafta 2 gün demek sanırım diye çıkarım yapmaya çalışırken +0lar dengemi bozmuş olabilir😂