NilayRuya Meva21 valla ilk hissettiğim zaman balık yüzmesi gibi hareket etti içimde şimdi böyle kalp atışı gibi vuruyor dün gecede üç kere vurdu öyle ☺️🙈
ysfali06 NilayRuya ben hiç tatlı yemiyorum yine de hareketli 🤗 içinde birşeyin kıpırdadığını hissetmek çok güzel Rabbim herkese nasip etsin inş 🤲
NilayRuya Ukubrakoc 16-25 hafta arası hissediliyor diye okudum canım bu birde vücuda göre değişiyor sanırım senin de yakında hareketlenir merak etme ☺️
Seherkaraca Ukubrakoc bende 19 haftanın içinde hissetmiştim canım, çok yakındır hissetmen artık 😊 bazıları 21e geldiğinde hissediyor
ozgeyuceturk Kiloya gore de degisiyormus sanırım. Bende 16.haftamdayım merak ediyorum ne zaman hissederim diye 😊
NilayRuya Ukubrakoc benim bebiş cinsiyetini göstermedi daha ama doktor kalça yapısı kıza benziyor dedi bakalim
Aysun1983 NilayRuya kesinlikle çikolataya karşı onların da zaafı var kımıl kımıl 😀cinsiyet öğrenme haftasın da yedim ultrason a gitmeden hiç durmadı 🤪bu Sefer hareketlerinden görememiştik 🙄
NilayRuya Aysun1983 evet ya analarina çekmişler 🤪🤪 bende hep gitmeden yiyorum ama göstermedi yine bakalım bir dahaki kontrol doğum günümde olacak diyorum kendi kendime annene bir hediye ver göster kendini😁😁