NilayRuya Sizinde oynuyor mu tatlı falan yiyince☺️ çok güzel bir duyguymuş gerçekten ilk hamileliğim böyle şeyler yaşayınca mutlu oluyorum☺️ Rabbim anne olmak isteyen herkese bu duyguyu tattirsin🤲♥️
Damlahtp NilayRuya evet sabhaları çikolatalı ekmek yiyince oynuyor benimkide😂 doktora gitmedende yiyorum hareketli olsun bakayım göreyim diye😂
Meryemkale NilayRuya bazen eşim de hadi bi çikolata ye de hareketlendi diyip çikolata getiriyor çok güzel bi duygu gerçekten 🤲🥰
NilayRuya Damlahtp yanlış bilmiyorsam çikolata kan şekerini yükselttiği için o da oynuyormuş doğru mu🙈
Hcrblt Damlahtp Bizimki saolsun doktora gittiğimizde öyle hareketliki yüzünü göremiyoruz hareketinden 🙈😂😂
NilayRuya Meryemkale hemde nasill o oynayınca ben çok mutlu oluyorum anlatılmaz yaşanır dedikleri duygulardan♥️🙈
Meva21 NilayRuya ilk nasil oynuyor hareket mi yoksa kalp atışı gibi ilk gebeligim bende 17. Haftadayım merak ediyorum acaba nr zaman hissedecem diye elim surekli karnımda😂
NilayRuya Meva21 valla ilk hissettiğim zaman balık yüzmesi gibi hareket etti içimde şimdi böyle kalp atışı gibi vuruyor dün gecede üç kere vurdu öyle ☺️🙈