Benimde 10 Mart inşallah ikinci kızım gelecek 🙏 1. kızımdan çoğu eşyam ve kıyafetim var 2 tane hastane çıkışı ve biraz zıbın aldım. İlk kızımın kıyafetleri ile birlikte yeni aldıklarımı yıkadım ütüledim bu hafta izinli olduğum için. İyi ki de yapmışım aradan çıkardım. Karnım iyice büyüdü çünkü zor hareket ediyorum. Hazır izinliyken diye camlarıda sildim, perdeleri de yıkadım . Malum dışarıda çıkılmadığı için evde hep iş yaptım 🙈 Çok bir rahatsızlığım yok çok şükür sadece karnımdan zor hareket ediyorum ☺️ Ama sıcak basmaları ve terleme mahvediyor. Hiç uzun kollu giyemiyorum hep askılı tişört giyiyorum ve balkona atıyorum kendimi. İstanbulda soğuk olmadığı için 2 gündür kombiyi bile kapattık. Gece uykusuzluğu rahatsız ediyor hep aynı yere yatmaktan hemde terlemekten ve tuvalete gitmekten uyku sıkıntılı sadece. Şubata kadar çalışmayı düşünüyorum bakalım çalışabilirsem sonra bir ay evde dinlenmeyi düşünüyorum tabi dinlenebilirsem 😊 Sağlıcakla gelsin inşallah bebişlerimiz 🙏☺️