Bizimde Mart ortaları gibi görünüyor ama bakalım keyfi nezaman ister 🥰Benim merak ettiğim bı konu var benim bebiş hep sırtüstü duruyo yani ultrason da flan hiç yüzünü göremiyoruz bacakları flan içe doğru duruyo buyuzden hareketlerini az hissediyorum içe doğru flan,kuvvetli vurduğu az oluyo ve hep tedirginim acaba oynadimi hareket ettimi flan sizde de böyle olduğu oldumu hiç 🤨