Beyzan Melosss_4433 bugün aklıma geldin özellikle aradım buldum başlığı sevindim canım tehlikeli bir şey olmamasına. Bu arada nasıl gittiniz kendi aracınız ile mi yasaklarda dışarı çıkması gerekenlere de fikir olur Allah gerek etmesin ama aklımızda olan
Melosss_4433 Beyzan aracımız yok polis gördüm caddede durumu izah ettim onlar bıraktı beni eve de onlar getirdi saolasunlar 😌💜
S-r-p Geçmiş olsun bol sıvı tüketin çok fazla ayakta gezmeyin üç litreden aşağı su içmeyin enfeksiyon varsa özellikle