Herkese merhaba🙋🏻♀️Sizlere doğum hikayemi anlatmaya geldim🤰🏻
Evliliğimizin ilk 5 ayı korunduktan sonra, çocuk için denemelere başlamıştık tam 21 ay sonra hamile kalmıştım. Onu da detaylı anlatmıştım sizlere.. Şimdi 9 aylık serüvenimizi tamamladık ve ben mis kokulu oğluma kavuştum❤️Başlıyorum anlatmaya😂
23 Aralık sabahı 37+4 te doktorla randevumuz vardı, eşimle hazırlanıp gittik. Eğer ki oğlum düzelmişse normal doğumu bekleyecektik, düzelmemişse sezaryen günü alacaktık. Ultrasonda muayenede hala düzelmediğini görünce sezaryene karar verdik, günümüz belliydi 1 Ocak ta oğluma kavuşacaktım.. Sezaryen günü belli olunca doktorumuz ameliyat için gerekli olan kanları da istedi. Tuğçe öğleden sonra kan tahlilleri çıkınca konuşuruz sen şimdi eve git dedi, bizde öyle yaptık☺️Akşam da kardeşimin doğum gününü kutlamaya gidecektik. Öğleden sonra doktorum aradı seni yarın acil sezaryene alıcam, karaciğer enzimlerin çok yüksek, seni riske atamam bekleyemeyiz dedi. Tamam dedim kapattım ama ne, nasıl, neden diye sormak hiç aklıma gelmedi dona kaldım🤷🏻♀️Eşime durumu anlattım o da sudan çıkmış balığa döndü, bizi aldı bi telaş🙈Anneleri aradık, kız kardeşimi aradım gelin diye o akşam kardeşimin doğum gününü bizde kutladık🤭
Neyse gelelim doğumuma 24.12.2020 de sabah 7 de hastaneye gittik. 8 de yatışım yapıldı. 8.15 gibi ameliyathaneye girdim dua ede ede🙏🏻Kendimi hep sakin tuttum. Anestezi doktoru geldi başımı öne eğdiler ve belimden uyuşturdu. İnanın hiç acımıyor☺️Sonra karnını silicez biraz soğuk dediler tamam dedim meğer o sırada bebeğimi çıkarmaya başlamışlar. 8.36 da bebeğim doğdu🙏🏻Allahım o nasıl bir güzellik, gören çok güzel bir bebek, çok fazla saçı var diyorlardı🤭Temizleyip hemen yanağını yanağıma dokundurdular, öptüm kokladım, hiçbir şeyi o ana değişmem❤️8.45 te de ben çıktım.Titremem geçince hemen emzirmeye başladım, bir sıkıntı çekmedik çok şükür🙏🏻İlk idrar çıkışından sonra sıvı, gaz çıkışından sonra da katı gıdaya başladım. Sezaryenden 6 saat sonra ilk ayağa kalkışım oldu biraz zorlandım ama hemşirem tek seferde haydi dedi öyle de yaptım. Hemşirelerim çok ilgiliydi🙏🏻Şimdi 3 günlük Aybars’ımla evimizdeyiz❤️Hepinize hayırlı doğumlar diliyorum, bizden bu kadar☺️🙏🏻