00512 ikisine de gittim etlikte fulya hanimin odasında erkek doktor vardı ve evli olup olmadığımı sormadan vajinal muayene için geç dedi ben de vajinal muayene istemiyorum dedim. Fulya hanımı sordum yok dedi. Yanındaki hemşireye imza alacağız vajinal muayene istemiyor dedi Bir dahaki randevuyu nasıl almam gerekiyor diye sorduğumda (aslında ilgili oldugu için sonuçları ona gösteririm diye düşündüm kendisini kastetmiştim) erkek doktor istemiyorsan bir kere bu hastaneye gelmeyeceksin burası araştırma hastanesi doçent polikliniği altında sürekli değişir dedi biliyorum değiştiğini ama bu poliklinikte o yazmıyordu diğerlerinde yazıyordu dedim erkege muayene olmak istemiyorsan gelme başka hastaneye git diye azarlarcasina konuştu aslinda doktor başta cok ilgiliydi ama bu tavırları gerçekten moralimi bozdu çıkarken hemşire imza alıyordu doktor bey neden böyle bir imza istiyor ki değilim dedim siz soylemediniz mi dedi sormadı ki dedim kafanıza takmayın imzayı önemli bişey değil dedi. Gerçekten moralim bozuk çıktım