nur816 Merhaba, ben cebeci tıptan randevu aldım ama doktor ismi yazmıyor. Daha önce gitmedim, sistem nasıl işliyor bilgisi olan var mı?
Busegul35 Bende orda takıp edılıyorum randevu saatinde orda olup ıcerı gırıosn fiş alıp gebe bolumune gıdıosun orda stajyer doktor muayene edıyo
nur816 Busegul35 ben gebe değilim başka bir şey için gideceğim de proflar bakmıyor mu stajyer mı yani hep
nur816 Busegul35 sizi hatırlıyorum daha önceden pcos için cevap yazmıştınız bana 🤗 şuan pcos ve erken menopoz suphesinden dolayı gideceğim doktor bakiyorum Etlik Zübeyde hanımdan fulya kayikciogluna randevu aldım bı de cebeci tıpta randevu bulup aldım ama ben proflar bakıyor sanmıştım
Hemsiremom Busegul35 stajyer derken ? Stajyer değil normal doktor bakıyor size genç gelmiş olabilirler yeni mezun olabilirler ama doktor onlar da
Busegul35 Hemsiremom bende farklı bısey demedim stajyer doktor dedim yukardakı doktorlar kadar bilgili değiller ben artık üst kata gidiyorum uzmana
Hemsiremom Busegul35 stajyer demek daha diplomasını almamış öğrenci demek.onlar diplomalı asistan doktor.ben orda çalışıyorum
00512 Busegul35 üst kata nasıl gidiyorsunuz bende cebeci tıpa gidiyorum 33 haftalıgım asagıdakiler hic bilgi vermiyor
Busegul35 Cey123- hayr cnm ücretsiz bnm gebelik tansiyonum olduğu için orda takıp edılıyorum az zamanım kaldı bide oyuzden uzman bakıo rabbim isteyen herkese nasip etsin inşaallah
Cey123- Busegul35 bendecebeci tıpa gidiyorum ama hep aşağıda muayene oluyorum hiç yukarda uzmana çıkmadım sen kaç haftalıksın canm
Busegul35 Hemsiremom seçkin bey bakıo bıde Ikı doktor daha var onlarda bakıo bıde cok tatlı Bi hemşire var oda tansiyonuma bakıyo
Busegul35 Cey123- cnm benim tansiyondan dolayı yukarı gidiyorum 1 aydır doğuma kadar yukarıda bakılacakmış 34+2 haftalığız riskli gebelik olunca yukarıdaki doktor bakıo tansiyon sıkıntım olmasaydı aşağıda devam edicektm
Busegul35 Cey123- cnm sen gebe değilsin sanrım tedavi için bakıolar mı bılmıorm sen randevu aldıysan yönlendirirler
Heypardon Ben de Cebeci tıpa gidiyorum asistan doktorlar bakıyo ama birinin dediği birinikini tutmuyor 😅
00512 Heypardon bende cebeci tıpa gidiyorum bebek hakkında bilgi veriyolar mi size ben soruyorum hic bisey söylemiyolar