Anneballari58 bi yanılma yoksa erkek bekliyoruz..bulantıları 7 ve 8.haftalarda gün içinde yaşadım da bitti hemen.. 15+3 üm şimdiye kadar çok şükür eser yok..kızımda 10.hafta başladıydı,ammaaannnn doğurana kadar herşeye öğürdüm😂😂😂tam tersi yaşayanlar da var, kişiye özel bence cinsiyetle pek ilgili değil..