Tahamm47 Yasini ezbere bilmiyorum malesef ilk 3 sayfası ezberimde sadece. Çalışıyorum o yüzden işteyken bildiğim duaları okuyorum sık sık. Yani hamile değilken de okurdum şimdi de devam ediyorum. İnşllah ama akşamları gelince dediğiniz yapmaya çalışacağım 1 sayfa okumaya çalışacağım. Aslında molalarımda telefondan bile okuyabilirim ama kapalı değilim o yüzden okuyamıyorum işteyken.