Selamün aleyküm arkadaşlar ben aranıza yeni katiliyorum😊 aklımda soru işareti oluşuyor sizinde fikrinizi almak istiyorum. Adet günüm geçti ve ben evde test yaptım pozitif çıktı emin olmak için tekrar test yaptım oda pozitif çıktı, eşime söylerken emin olamadım bu testler ne kadar güvenir diye hastaneye gidelim dedim fazla sevinemedim bir ihtimal bile olsa yalnis çıkma riskiyle. Hastaneye gittik bana acil bir durum olmadığından kan testi alamiyacaklarini tetkik yapamiyacaklarini söylediler sadece idrar testi yapabileceklerini bununda kesin sonuç vermesi için kan testine ihtiyaç duyulacagini söyleyince tmm dedim. Testin sonucu çıkınca doktor pozitif dedi. Biz çok sevindik ama kadın doğumu muayene olman gerektigi söyledi. Şimdi biz kaç gün oldu daha hastaneye gidemedik araya haftasonu geldi eşimde çalışıyor. Biz ailelerede haber verdik şimdi aklımdan çıkmıyor acaba kesinmi idrar testi gebelik için yeterlimi? 🙈 Adettim de gelmedi hamilelik belirtilerimde var. Vesvese mi yapıyorum ilk gebeliğim ALLAH izin verirse inşallah 😊