Seni üzmek istemem ama çok almışsın canim doktorun da bu konuda uyaracaktır seni diyet verecektir emin ol . Çünkü şuan bebiş çok küçük yani o senin depondan besleniyor bu 4 kiloyu kendine almış oluyorsun ki son aylarda daha da kilon artacak ve hareket etmek de zorlandığında keşke dikkat etseydim diyeceksin. Ben 22.haftama kadar kimse anlamadı hamile olduğumu 6.aydan sonra kilo aldım 13 kilo alarak doğuma girdim ama inan o 13 kilo bile beni zorladı sen düşün