E2M Melikeolc doktorun herhangi bir ücret talebi olmaz bence ekstra. olsa konuştuğumuzda söylerdi diye düşünüyorum. hastanede de bir şey söylemediler. hatta yıl başı zammı gelir diye düşünüyorduk ama eski fiyatı söykediler
Melikeolc E2M bende Ömer Dai ye gidiyorum henüz konuşmadık bizde ama hastane fiyatı iyiymiş en azından bakalım inşallah sağlıklı ve güzel bir doğum geçiririz 🥰
Mlsmgao E2M doktor kendisi de ücret alıyor. Hatta ben ibrahim özdurak 5bin alıyor diye duydum. Sanko hastanesinde de yılbaşından önce sezaryen ücreti 2750 normal doğum 2250 tl’ydi diye biliyorum
MervErdo aymira_27 muayenesi eşim askeri personel 78den 100 olmuş normal indirimsiz 140 lira olmuş yılbaşından sonra
Nilasyamom Deniz92 benim doktorum Abdullah Göymen. Büyük ihtimalle defa life olur benimki çünkü doktorum kürtajımı da orada yapmıştı. İnşallah sağlıklı doğum yapmakta nasip olur 🍀🤲🤲☺️🤍🤍