biologmommm Emation55 bir avaz da kurtul ins normal olcaksa aç kalma enerji lazim olck rabbim yar ve yardımcın olsun ins
Ayssmom Emation55 inşallah sağlıcakla gelir yavrun kokusunu içine çektiğinde acıların geçecektir eminim 💓
Nejlas Emation55 benimde son 9 gunum kaldi allah kurtarsin seni de benimde bugun ara ara sancim geliyo 2 haffta once 1cm acilmam vardi siddetli degil diye gitmiyorum suan hastaneye
umaydurununannesi Emation55 rabbım bebegını saglıkla kucaklamayı nasıp etsın bıraz canın yanıyor bılıyorum ama dogdugu anda bıtıyor ve anında unutuyosun tum aklın bebegıne gecıyor az sabret guzel anne 😊😊
Sahraa Emation55 Aaa dün konuşmuştuk çok sevindim rabbim sağlıkla ağrısız kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻