Emation55 o asık surat emojisini hemem unutuyoruz.. meleğine kavuşmaya saatler kaldı.. kocaman bir gulücüğu hakediyor annesi.. hersey çokk güzel olacak inşAllahh.. Rabbim yar ve yardimcin olsun..sende bizlere dua et bol bol.. ve minikoo anneni çok bekletme ve uzme hadi bakalim sana hayirlı yolculukk.. güzel bir adım at..