100 kiloyla hamile kaldım bulantım kusmam falan olmadı ama istahim hiç yoktu ilk aylar 6 kilo verdim sonrasinda kontrollü gittim hala oyle olmaya çalışıyorum çok şükür sekerim çıkmadı,tansiyon sıkıntım da yok ayakta aktif geçiriyorum hala 33+4 teyim bu arada.Mumkun olduğuncs hareketli olmaya çalışıyorum verdiğim kiloların 5ini aldım hamile kaldığım kiloma gelmedim henüz 😌