Esme1989 Dilara1996 ben 88 ile kaldım şuan 35+5teyim ve 6 kilo almışım ama doktorum ödemin var dedi. Kilolu hamile kalanlar genelde çok kilo almıyorlar zaten.
Kubosh34 Dilara1996 93kg ile hamile kaldım şuan 88kilodayım.. 14+3 olduk.sürwkli kusmaktan herhalde kilo almıyorum iştahım da hiç yok
Dilara1996 Rehile çok iyi peki hamilelikte kilodan dolayı sıkıntı yaşadınız. Herhangi bir durumdan ötürü
Melike0642 Bende 81 ile hamile kaldım şuan 90 kiloyum 25 haftayım 9 kilo aldım dikkat ediyorum sağlıklı beslenmeye çalışıyorum 😊
Zdk Dilara1996 ben 75le kalmıştım. 24+2’deyim. Kilo almadım henüz. Bi sorun yaşamadım kilodan ötürü 😬
ayminaninannesi 83 ile hamile kaldım 18 hafta olucaz 1 gün sonra şuan 90 kiloyum trioid hastasiyim yavaş çalışıyor o yüzden yemesem de alıyorum yesemde ama yinede dikkat ediyorum
Esme1989 Dilara1996 yok hiç yapmadım hatta karantina dönemi çokta hareketsiz kaldım herşeyide yedim kısmadan. Ama vücut bir yerden sonra kilo almıyor galiba yani bende gerçekten öyle oldu. Son ayıda böyle geçirirsem süper olcak. Ama nefes almakta ve yürümekte çok zorlanıyorum çok hızlı yoruluyorum malesef kilom 94 şuanda.
Rehile Dilara1996 Şükür yaşamadım İnşAllah Yaşamam ☺ Şeker yüklemem vs her şeyimiz Temiz cıktı hatta gebelikten önce insulinim vardı Hep haraket etdm daha ödem Vs olmadı Bol bol yürüdüm her yere Ev işi vs Becerdikce az almaya calıştım kilo
NurSema01 90la hamile kaldım 36+0dayım 10 kilo almışım son 2 ayda 5 kilo aldım gebelik şekerim çıkmadı çok şükür ama artık nefes darlığı ve hareket kısıtlığı beni çok yoruyor
Busekrkmz Dilara1996 91 kilo ile hamile kalmıştım 4 kilo almıştım 95 olmuştum hiç bir sorun yaşamadım normal doğum yaptım hiç zorlanmadım doğum yapalı 4 ay oldu hala 95 kilodayım ne verdim ne de üstüne aldım.
ysmn_1506 PEKİ BAYANLAR BİR SORUM OLACAK. BENDE 9 HAFTALIK HAMİLEYİM. KİLOLU KALDIM VE ÇATLAKLARIM VAR. AŞIRI RAHATSIZ EDİCİ AMA DAHA BAŞLANGIÇ GİBİ. NE ÖNERİRSINİZ SİZDE DE VAR MI ÇATLAK YARDIMCI OLUN🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Umutcumunannesi 96yla hamile kaldim cok kilo aldigim donemdi hic gebelik beklemiyordum sürpriz oldu 27.haftadayim 3 kilo almışım basts cok korkmustum asiri alırım diye ama öyle olmadı şükür tansiyon seker sorunumda yok simdilik şükür