Defnenaz kesinlikle anestezisiz🙏 hiç bir şekilde ağrı acı olmuyor aksine eğlenceli ve duygu dolu anlar 🧡 Bn transfer edilecek embriyolarımı, rahime yerleşme anlarını ve yerleştikten sonraki o çizgiye bile şahit oldum çok güzel ve duygu dolu anlar 🥰🥰 seninde şahit olmanı isterim 🙏 bide bildiğim kadarıyla transfer işleminde anestezi uygulanmıyor 5 dakika faln sürüyor zatn ☺️