aras22-07 6217 bende aynıyım eşimde bana eşlik etmeye başladı. Artık ben söylemesem eşim kesin hatırlatır😄😄Salatalık ve havuç turp çok tüketiyoruz geceleri. Çok faydalı. Bebeğe de😊😍♥️Tavsiye ederim kıtır kıtır güzel oluyor. Limonda sıkıyoruz mis gibi
Sngl27 6217 doktorum sadece süt yoğurt dedi bana gece yeme dedi 2 ye kadar uyumuyorum sabah 7 de uyanıp hemen kahvaltı hazırlıyorum
Gamzebz imren91 aynı ben 😁😁 bende dolabı açıyorum canım bişey istemiyor evin içinde tur atıyorum tekrar dolabı açıyorum aman domates peynir salatalık yiyim diyorum hatta 15 dk önce yedim 😁😁
6217 aras22-07 aynen benim eşimde benle birlikte karın göbüş yapıyor ben ne zaman yesem oda benle yiyor ama bu saatlerde ne yiyeceğimi pek bilmiyorum 🙂
aras22-07 6217 ben havuç çok tüketiyorum güzel oluyor tavsiye ederim bide ballı süt her akşam içmeye başladık biz eşimle. Bağışıklığı da güçlendiriyormus. 😊😊♥️tavsiye ederim
Eylul58 6217 Kara kara ne yesem diye düşünüyordum bende tam 😅 Süt yoğurt gibi şeyler kesmiyorda 🤦🏻♀️