Kızım 23 aylık ve şuan 37+4 haftalık hamileyim bu süreçte emzirmeyi hiç bırakmadım. Bıraktırmayı da düşünmüyorm çünkü hamileyken 16. Haftadan itibaren süt kolostrum süte dönüşüyor yani normal bebeklerin doğumdan sonra 3 gün emdikleri o ilk sarı sütü kızım haftalardır alıyor bağışıklığı için bu bulunmaz bir nimet.