Ay valla tam benlik bir post😄😄 ikinci bebeşime hamileyim . 21 aylik oğlum var emziriyorum valla kıyamadım kesmeye bi kac defa denedim kesmek icin geceleri uyanıp nasıl bagirip agliyordusa bende onunla birlikte agladim ne kadar anlatmaya çalişsamda artik sen buyudun kocaman oldun süte ihtiyacin yok falan filan anlamadi bende vazgectim kesmekten verdim yedi valla .simdi 11+3 haftaligim daha sutun tadi degişmedi ama umut ediyorum degişir birgun bırakırız sütü bakalım Allah yardimcimiz olsun