momteacher halitefe oğlumda da sabun tozu kullandım,6 yıl geçti çok şükür aynı makineyi kullanıyorum hala, şimd kızım için hazrlıklara başladım inşallah yine bi sıkıntı yaşamadan kullanmya devam edeceğim sabun tozunu
halitefe Koritos ya galiba mesele derece değil çünkü direk kaynar su döktüm yine erimedi boruda falan tıkanıp kalıyor yazmışlar bende önceden eritmeye çalıştığım için deterjan gözünde kaldı sanki makineye uygun değil
Nrgs34 halitefe Dalan roxy marka sabun tozu kullanmıştım ilk kızımda memnundum. Şimdi bende duru aldım ama henüz yıkamadım bebek kıyafetlerini.
halitefe Nrgs34 sabun tozu olması sıkıntı galiba canım makineyi tıkıyor anladığım eritmedem koyunca da boruda tıkanıyor
Astunazmn halitefe cnm bnde onu kullanıyorm hic cozdurme suyla aynisi bnada oldu direk bi olcek koy vala bn ole yapiyorum cok guzel yikio kalmio suda bekletince makina almio katilasip duruyor orda bn kisa program da yikadim ilkinde duru granülmatik le sonra tekrr koymadan yikadim yinede mis gbi koktu
halitefe momteacher nasıl arada kaldım ya o sıcak su dökünce ki halini görseydiniz bide çok şikayet olmuş ya en azından elimde ki şu iki paketi bitirsem bari sizin dediğiniz gibi
momteacher halitefe sıvı deterjan kullan korktuysan makineden ama sıvılar kolay durulanmıyor, ek durulama yaptır mutlaka bebek çamaşırlarında
halitefe momteacher bu bilgide aklımda bulunsun deterjanlara dair hiç bişey bilmiyormuş malesef ya çok sağolun 🤗🤗
Nslhnkr halitefe 1 ay önce makinem için servis çağırmıstım. Bana kesinlikle ama kesinlikle sabun kullanma makineye zarar veriyor dedi. Ben zaten kullanmıyordum. Ama makineye zarar verdigini birebir servisteki adam söyledi. Aklınızda bulunsun
Ayse10 halitefe ben uzun zamandır kullanıyorum 30 derecede de 60 derecedede hiç bi sıkıntı yaşamadım deterjan gözüne koyuyorum, eritmiyorum, 30 derecede yıkadığımda çok bi kokusu olmuyo fakat 60 derecede mis gibi kokuyor…
Ayse10 halitefe bebek kıyafetleri için değil normal kendi kıyafetlerimiz için kullandım o zaman da bi sıkıntı yaşamadım diye yazdım size😊