avukatveanne Siveno baby organik sıvı deterjan kullanıyorum çok memmunum.. İnstagramda mühendisinoğlu diye sayfa var ordaki tüm organik listerini bulanilirsiniz eğer duru granülden memnun kalmadıysanız 🌺
halitefe avukatveanne evet ya görmüştüm siveno lekeleri çıkarıyor mu peki o konuda memnun musunuz galiba onu alıcam bende
gmzcvk halitefe ben direkt deterjan gozune koydum calistirdim oyle cok guzel oldu tabi arada makine temizlemesi gerekecek cunku kati sabun sonucta tikayadabilir makineyi
halitefe Myssr canım normal su kaynatıp üzerine döktüm o zaman bile erimedi aslında makinede eriyor mu acaba gerçekten
halitefe Eylullllllllll21- ben içeriğinde sıkıntı olduğunu düşünmedimde aslında erimemesi makineye uygun değil mi acaba sorusunu getirdi aklıma şikayet varı okudum şimdi birçok kişinin makine borusunu yıkamış boruda kalıntı yapa yapa
Eylullllllllll21- halitefe hadi ya birde iki paket aldım ben 😂 valla herkes yazmış makineye zarar verir die garantisi var çağırırız servisi artk 😂
halitefe Koritos bir arkadaş daha yazmış yorumlarda çamaşırlarda kalmıyorsa öyle deneyim birde makine tıkanır diye korktum ya
Myssr halitefe valla yikadim çamaşırları ben temiz cikti ustunde kalmamisti hic. Cevremdeki herkeste bundan kullaniyo erir bence. Bi de makine donduruyo ediyo vs oluyo demekki üretirken makineye gore üretmişlerdir diye düşünüyorum
avukatveanne halitefe leke konusunu henüz tecrübe etmedim hamileyim bebeğe aldığımız kıyafetleri yıkadım kokusundan ve deterjan kalıntısı bırakmamasından memnun kaldım 🌺
halitefe Myssr işte sıcak suda eritin yazıyor paketinin arkasında ama tam erimedi şikayet var a baktım şimdi birçok kişinin makinesinin borusunu yıkamış bir süre sonra makineleri bozulmuş ben kaynar su döküncede erimedi ya kafam karıştı
Myssr halitefe anladim ben bi paket aldim aslinda sivi almak istiyodum da istedigim markayı internetten almam lazmdi diye vazgecmstm olmadi degistirirm smdilik bi kere yikadm butun her şeyini. Arkasini da okumamistim😅
halitefe Koritos ya galiba mesele derece değil çünkü direk kaynar su döktüm yine erimedi boruda falan tıkanıp kalıyor yazmışlar bende önceden eritmeye çalıştığım için deterjan gözünde kaldı sanki makineye uygun değil
halitefe Eylullllllllll21- bende pişman oldum ya makineden olursak birde en iyisi sıvılara bakalım artık Allah’tan ucuza almıştım😅