Melike0642 Naazz 24+6 benimde kızım olacak aynı şekilde Mira olacak 🥰 biz yanına su koymayida düşünüyoruz 😊
Gulsen4224 Birmom gideceğim cnm şu aralar fazlalaştı kasıklarım belim agrıyor 23+3 olduk bugün sağlık ocağında doktor idrr yolunda enfeksiyon gördü belki onun etkisinde olabilir ama bilmiyorum 🤷🏻♀️🤦🏻♀️
1prenses1prens-moms 23+5 kızımız olucak allahın izniyle ismini alya istiyorum eşim babaannesinin adınıda istiyo fatma imiş allah rahmet eylesin alya fatma uyumluda değil çok ama kiramiyorum da bilemedim😓☺☺
Lilatmz Kbratrk 25+1 haftalık olduk. Oğlum olacak inşallah adını da hep Metehan istiyordum, Metehan olacak inşallah ☺️
MervErdo Lilatmz Merimex ben de hep metehana karşı içim bi farklıydı herkesten güzel öneriler geldi ben de kura çektim gönlümdeki çıktı metehan hepimizinki de adıyla yaşasın inşallah
Ozgnzgn Safiyecicek ahauah kendimi gördüm şuan ben de 22+2 sabah tiroid ilacıyla başlayıp öğlen vitamin akşam coraspin gece demir diye gidiyor hayatımda ilk defa bu kadar ilaç kullanıyorum 🙈
Safiyecicek Ozgnzgn Valla Allah yardımcımız olsun ilaç görünce midem bulanıyor Eskiden de sevmezdim ilaç içmeyi hiç düzenli içemezdim ama annelik iç güdüsü başkaymış bisey olur diye düzenli içiyorum hep 😊
Ozgnzgn Safiyecicek tabi cnm orası öyle aman sağlıkla doğsunlar da herşeyi yaparızzz bebişlerimiz için 🥰
Naazz Melike0642 aaa süper aynıymışız desene ☺️ Tek isim düşünüyorum ben. Sağlıkla doğsunlar inşallah 🙏
kubra-klc34 26+3 üz kız olucak inşallah, isim de en son Nisa Nur’a karar verdik. İnşallah sağlıcakla gelir kuzucuklar 💕