Safiyecicek Kbratrk Benim erkek 23+6 😊 Şu ilaçları kullanmak olmasa gayet güzel hamilelik sabah tiroid ilacım var öğlen kan ilacı içiyorum akşamda vitamin 😂
Ozgnzgn Safiyecicek ahauah kendimi gördüm şuan ben de 22+2 sabah tiroid ilacıyla başlayıp öğlen vitamin akşam coraspin gece demir diye gidiyor hayatımda ilk defa bu kadar ilaç kullanıyorum 🙈
Isilhanim87 Safiyecicek aynen tiroid sabah , öğlen demir şurubu, aksama.dogru d vitamini. Rutinim oldu hepsi valla
Hill97 Kbratrk benimde kizım olucak isim icin daha karar veremedim hazal ismi hosuma gidiyor ama bakalim nolcak bu arada bende bisey sorsam ne tur kiyafet almayi dusunuyosunuz ne sicak ne soğuk oluyor maglum🤩