Ben de Eray Çalışkan’a yaptırdım. Sırf detaylı ultrason için Zonguldak’tan yönlendirdi kendi doktorum. 550 lira ücreti ama eşim doktor olduğu için %20 indirim yaptı. Sadece nakit kabul ediyor. Bilgilendirme anlatımı çok iyiydi. Yalnız kapıda biraz sıra bekledik onun sebebi de beklenmedik bi ikiz doğumu vardı ona gidince kapıda hasta birikmişti. Perinatolog zaten ve profesör.