Kubra_6 bende normalde adete yakin sivilce cikardi ama hamileliğini öğrendiğim hafta aşırı aşırı bi sivilcelenme oldu hatta doktora gittim hamile olduğumu bilmiyordum (yüzümde, sac diplerimde, sirtimda, göğüs bölgemde, boynumda çıktı sivilceler ) bide çok korktum bu kadar çok çıkınca. Doktor krem verdi allahtan hap falan vermedi. Adet gunume yakın mide bulantılarım başladı ve hic geçmiyordu şüphelendim ve test yaptım pozitif çıktı hemen gidip kan verdim kandada pozitif çıktı. Şuan 8 haftaligim cok sukur sivilcelerim azaldı sadece sabun kullanabiliyorum. Inşallah hayırlı haberler alirsin. Bide son belirti olarak göğüs uclarim sızlıyordu ağrıyordu