Asya178 ben 1.ye 2000, 2.ye 2250 TL verdim..acibedem hastanesinde yaptırdım en son.iyikide 2.kez başka doktora gitmişim..bin şükür..bebeği tehlikeye atma onca masraf yapıp.tedbirini al ..insqllah bir oğluşum olacak..bin şükür.ben 41 yaşındayım.benim oluyorsa bebeğim sizin Hayki hayli olur..