Zeynepmerve15 geçmiş olsun canım,çekilen cihaz çok önemli demek ki iyi değilmiş neyse ki geçti gitti ,arkadaşımın t rahim 6 düşüğü oldu tüp bebeğe başlayacak ,olan arkadaşlar yine yazar üstte kalsın diye söylemek istedim ,iyi bir yere baktırıp detaylı araştırmak lazim,onun da anlamamislar çok doktor değiştirdi ,inşallah sağlıcakla yavrun olur