Nil-123 ozi52 sabah akşam ağızdan alıyorsunuz değil mi? Yanlış anlamadıysam kusura bakmayın çok soru sordum da ilk hamilelik olduğu İçin çok endişe ediyorum
Pollymom Nil-123 benim doktorum vajinadan alınması daha etkili sonuçlar daha iyi oluyor dedi progestan icin.
Mnevvr53 Nil-123 hem fitil hem agiz yoluyla ben cocuk emzirdigim icin ben fitil kullaniyorum 200 luk kulaniyorum
Nil-123 Zahire38 bende 6. Hafta da başladım daha bir hafta olmadı bakalım ne zamana kadar kullanacağım 🤷🏼♀️
Nil-123 B0220 evet onu fark ettim on beş dk sonra bile ilk iki gün basım çok döndü uykum geldi ama sanki alıştım gibi su anda. Elimden geleni yaparak İnşallah her şey yolunda gider rabbime emanet ediyorum kendimi ve bebeği 🙏🏼🙏🏼🙏🏼