Nil-123 Arkadaşlar dün doktor bana bunu verdi bu ilaç fitil olarakta kullanılıyormuş acaba bu fitil mi normal hap mı anlamadım ben? Eşim eczaneden alırken bişe dememişler bilenler söyleyebilir mi?
Gizmolata Nil-123 progestan hap isterseniz ağızdan isterseniz alttan fitil olarak alabiliyorsunuz, alttan daha etkili elinizin temiz olmasına dikkat edin 🥰
mercimeginanne Nil-123 o ilaç iki farklı şekilde kullanılıyor. Ağızdan alırsan çok yan etki yaşarsın, fitil olarak kullanırsan hiç yan etkisi yok ve daha etkili rahme yakın alındığı için.. düşük riskine karşı veriliyor
Gizmolata Nil-123 düşük önleyici genelde tedbir amaçlı veriyor doktorlar, ağızdan alırsanız çok yan etkisi var deneyin yinede siz bilirsiniz. Ben 4 aydır kullanıyorum hiç ağızdan almadım🥰
mercimeginanne Nil-123 baş dönmesi, baş ağrısı, halsizlik, uyku isteği, bulantı :) kendinizi sersemlemiş gibi hissediyorsunuz. Herkeste bu yan etkiler yaşanıyor. Ben yastıktan başımı kaldıramazdım
gel_artik_bebegim Nil-123 doktor ağızdan alinca mide bulantısı yapıyor deyip bana fitil olarak kullan demisti
Nil-123 mercimeginanne peki teşekkür ederim ağızdan alsam tehlikesi var mı bebeğe, bu yan etkiler dışında
Mlkfrtcskn Düşük tehlikem için doktorum vermişti 200 mg olanından yumuşak kapsül günde 3 defa kullanıyordum 2 sini vajinal fitil olarak alıyordum 1ini gece yatmadan önce kullanıyordum. Ağızdan alındığında yan etki olarak uyuklama sersemlik hali yapıyor. Ben uykuda kullandığım için sadece ayak yanması aşırı yapıyordu.
mercimeginanne Nil-123 bir zararı yok cnm aynı ilaç sonuçta bir zatarı olsa doktorun vermezdi. Sadece seni etkiliyor tüm gün o kadar
Ylzozprn Ben 2 aydır ağızdan alıyorum bende hiç yan etkisi olmadı.gece yatarken tok karnına alıyorum doktorum bana ister ağızdan ister alttan alabilirsin dedi
Nil-123 Ylzozprn ayyyy çok rahatladım bu yoruma yahu🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼Allah razı olsun inşallah bende de yan etki yaratmaz
ozi52 Nil-123 Görmedim canım… İçin rahat olsun… Ben bide sabah akşam 200 ml lik içiyorum… Ayrıca progestan bebeğin rahim içerisine tutunmasını kolaylaştırır. Hamilelikte rahmin sağlıklı bir şekilde büyüyüp gelişmesini sağlar. Rahim kasılmalarının önüne geçerek gebelikte düşük riskini azaltır..
Nil-123 ozi52 sabah akşam ağızdan alıyorsunuz değil mi? Yanlış anlamadıysam kusura bakmayın çok soru sordum da ilk hamilelik olduğu İçin çok endişe ediyorum