Tugceek Eyces Benim de tam tersi oldu işte sivilceler gitti (göğsümde ve sırtımda bile vardı ara ara) yüzüm güzelleşti ama şimdi de kuruluktan dökülüyor 🙄 cinsiyeti sordun sanırım anlayamadım ama nasipse erkek olacak 🧿
Eyces Tugceek hayırlısıyla gelsin canım sivilce cıkması normal benım de daha genç kızken vardı şu anda da var aşırı hemde bende de başta güzellik vardı yüzüm temizlendi sonra yine çıkmaya başladı tabi bız daha yeniyiz ama kafana takma canım ilerki haftalarda gidiyormuş gıder inşallah
Busra030409 Tugceek benim de öyle siyah pantolunu çıkardığım zaman içi bembeyaz oluyodu pul pul dökülüyo resmen. Bebek yağı kullanıyorum her duştan sonra bütün vücuduma deneyin derim
Tugceek Busra030409 Evet aslında ben de krem denedim her krem aynı olmuyor tabi de krem değil de yağın daha faydalı olacağını düşünüyorum vücut için, ama yüz için yağda çok tereddütlüyüm, zaten normalde yağlıydı daha kötü olur mu diye düşünmüyor değilim 🤔
Ayse2011 Tugceek bendede var bu sorun her duş sonrası kendimi bebek yağıyla sıvıyorum 🙃 çokda işe yarıyor tavsiye ederim şampuanımada e vitamini yağ döktüm saç diplerimde kuruma kaşıntı var onu çok geçiremiyorum ama bi tık iyi geliyor.
Busra030409 Tugceek ben de çeşit çeşit krem denedim o an nemlendiriyo sadece kuruluğa kesinlikle faydası yok. Ama bebek yağının ne zararı olabilir ki bi deneyin yüzünüze kötü olursa sadece vücudunuza kullanırsınız 🌸
Ayse2011 Tugceek benim çok fazla kurudugu için pul pul dökülüyor saç diplerim ve yara oluyor kaşımaktan ilk kızımdada olmuştu o yüzden 🙂
Tugceek Eyces Yok canım sivilcelerim vardı ama gittiler çok şükür vücudum kurduğu için, ama şimdi de alında kaşıntı döküntü, göbek üstünde aynı şekilde var. Tabi sonradan eski haline geliyor deri ☹️
minicikanne Tugceek bende bu durumdayım. Ağız kenarlarım yara ağzımı yaradan açamıyorum. Ellerim ayaklarım aşırı kuru. Bişeyde fayda etmiyor.
Tugceek minicikanne Buradaki önerileri dikkate almakta fayda var, fakat seninki biraz fazla gibi istersen kontrole gittiğinde bir doktoruna danış derim 🤔
HandeSM Tugceek benim 6. Haftadan beri var ellerim o kadar kuru ki hep çatladı ne yaptıysam fayda etmedi yağ sürmek istemiyorum sürekli ellerimiz suda olduğundan çok kötü oldu bi çözüm yok mu acaba göbeğim de beyaz beyaz kurudu ama ellerim çok fena
HandeSM Tugceek inşallah yağ iyi geliyor diyorlar bir kere de onu deneyelim olmazsa 😊 bütün kremleri de sürmek istemiyor bebeği etkileyecek diye insan ama böyle devam ederse de cildimiz mahvolacak
Pinar_00pd Tugceek canım o haftalarda bende öyleydim ne denediysem geçmedi razı olmuştum artık boş vermiştim 😂 kendiliğinden geçti bence hamileliği bi süreci bu benim sadece yüz bölgemde vardı döküntü
Kadze Tugceek bnedede tam tersi post acicaktim benzeri varmı diye bakinirken tam tersini buldum 😂🤦 bnmde kuru dgl çok kuru cildim vardır ilk hamileligimde böle şeyler yaşamadım şuan alnım yüzüm pıtı pitir sivilce çıkarıp gibi aşırı yağlı dokunamiyorum yüzüme ve yağ bezeleri cikio minik minik okdr sinirim bozuldu ki tüm ürünlerim kremlerim vs de hep çok kuru ciltler için olandan🤦🤦 cildin kuruduysa bolca su içip temiz içerikli nemlendiriciler kullanmalısın su bazlı biraz toplarlamana yardımcı olur
ZehrasMom Tugceek ben yüzüme nivea’nın kuru ciltler için olan gündüz kremini kullandım göğüslerim içinde hem sızladığı için hem kuru olduğu için ve göbeğim için kantaron yağı kullanıyorum vücudada kullanabilirsin duştan çıkınca kullanırsan daha iyi olur gözenekler açıkken