Eveet ben ki normalde yüzümdeki sivilcelerden kurtulmaya çalışmaktan bıkan ve alnımın yağlı olmasından yakınan kişi, şimdi ise gebelikten tüm vücudu kuruyan… Önce göğüs kenarlarım kurumaya başladı, sonra da alnım. Ve alnım ara ara kaşınıyor ve kaşıdıkça da pul pul dökülüyor, biraz da acı veriyor ☹️ sizin de böyle oldu mu, olduysa ne kullandınız cildinize( bol su içmek dışında, çünkü onu elimden geldiğince yapmaya çalışıyorum)