Teacher-mom Başka bir sitede iki defa erkek çıktı kafam karıştı valla bence mevlam görelim neyler neylerse güzel eyler🌸🌸🌸
Busecnr40 Cin erkek diyo rus kiz diyo 13. Haftamdayim göstermedi cinsiyetini ama doktor erkege benziyo dedi bakalim sabirsizlikla bekliyorum 😂
Icot filizzx benim Çin de Rus da erkek gösteriyor ,öğrenmemize daha çok var minicik şu an ama öğrenince mutlaka yazacağım bakalım ☺️
Zeynepreyyan filizzx çin takvimine inanmam ama öylesine bakmışlığım var. İkiside çin takviminde dediği gibi çıktı ama tesadüf olduğunu düşünüyorum herkeste tutmaz
La_Liberte Zeynepreyyan Nerden hesapladınız peki. Sitelerden mi yoksa doğrudan takvime olduğunuz yaşa mı baktınız?
47zeynep47 ozi52 aynen ya bende şuan cinsiyeti bilmiyoruz 8+5 oldum çin takvimi erkek diyor Rus takvimi kız diyor🥰🤦🤦🤦🤪
La_Liberte 47zeynep47 filizzx http://cin-takvimi.gen.tr/otomatik-cin-takvimi-hesaplama en yüksek ihtimal tutan bu bence. Denediklerinden dolayı söylüyorum. Ancak hamile kaldığınız aya son adet tarihi değil yumurtlama döneminizi yazıyorsunuz ☺️