cimrym Flower3 Hayırlısı olsun ve sağlıkla kucağınıza almak da nasip olsun inşallah. 5 yaşında bir oğlum var benim. Erkek çocuğu annesi olmak da çok güzel 🥰
Ozgecakirr Bende 14.haftada gittim kız dedi..Çarşamba bir daha gidicem inşallah değişiklik olmaz :) bi sürpriz yapmaz bze:)
Flower3 Ozgecakirr bacak arasını gösterdiyse net boşsa değişiklik olmaz bize 15.haftada gösterdi pipi bariz belliydi 😃
Ylmzbsra Allah razı olsun onun sayesinde bebeğime kavuscam 4 yıl kadardır gebe kalamiyordum kimyasal oluyodu hep araştırmamislardi Bülent bey bı kaç test istedi ve kanda pıhtılaşma olduğu çıktı şuan ignelere doğuma kadar devam edicem
Flower3 Merhaba bayanlar Bülent Kars a muaneye gidenler nasıl geçiyor ? Detaylı ultrasona giren var mı ☺️ Btlzhra Ylmzbsra
Btlzhra Ylmzbsra Bende Bülent bey’e gidiyorum. 22. Hafta da detaylı usg yapılacak. Ekstra ücret alınıyor mu yoksa normal randevu ücretini mi vereceğiz? Bu konuda bilgisi olan var mı
Flower3 Ozgecakirr 20.haftada mı detaylıya gireceksiniz ? Bu arada muane ücretimiz ne kadar oldu acaba
Ozgecakirr Flower3 evet Flower3 en son 30aralıkta gittim,23 Ocak’ta gidicem bidaha..bilgim Yok muayene ücretiyle ilgili,Ozmn gittiğimde süpriz olur:))
cimrym Henüz detaylı ultrason yaptırmadım 17+6 dayım. 10 gün sonra gideceğim kontrole. O yüzden zam geldi mi ona da cevap veremeyeceğim🙈
Flower3 Bu arada Bülent beye gidenler genelde riskli gebeler mi? Benim baştan beri herşey normalde meraktan soruyorum o yüzden mi fiyatları yüksek acaba cünkü doktor riskli gebelikler icin çok iyiymiş 👌