Ylmzbsra Merhaba arkaslar Dragos tip merkezine gidenler varmı aranızda hangi doktora gidiyorsunuz ben Bülent beye gidiyorum onun sayesinde gebe kaldım çok memnunum
Eliiifff Ylmzbsra merhaba aynı merkezde nevin hanıma gidiyorum çok ilgili tatlı bir doktor memnunum şuan için
mommy_bee Ylmzbsra ben de bülent beye gidiyorum. Daha once giden arkadaslarım önermisti. 13 haftalik ikiz gebeyim.
Btlzhra Ylmzbsra Bende Bülent bey’e gidiyorum. 22. Hafta da detaylı usg yapılacak. Ekstra ücret alınıyor mu yoksa normal randevu ücretini mi vereceğiz? Bu konuda bilgisi olan var mı
Flower3 Bende Bülent beye gidiyorum. Bi sorunum yok tanıdığımın doktoruydu diye onda başladım bende şuanlık iyi gibi sadece bekleme olayı var fiyatta normalin üzerinde muabe ücreti 😄 doğumu düşünemiyorum şimdiden 17 haftalığım
Ozgecakirr bende Bülent beye gidiyorum..Daha 16+2yim…Doğum ücreti nekadarmış,daha erken diye hiç sormadım 😬
Flower3 Ozgecakirr Benim duyduğum kararıyla şuan 5200 civarı , ama en az %15 zam gelecekmiş bu ay. 6.000 olabilir 😄
Flower3 cimrym evet erkek benim🙂 peki bacak arası boşmuydu benim bariz doluydu pipi gösterdi de acaba kordon olabilir mi diye düşündüm 😄
cimrym Flower3 Bacak arası boş dedi hatta bir hafta sonu acil bir durum olmuştu yine gittim o zaman tekrar kız dedi😊
cimrym Flower3 Hayırlısı olsun ve sağlıkla kucağınıza almak da nasip olsun inşallah. 5 yaşında bir oğlum var benim. Erkek çocuğu annesi olmak da çok güzel 🥰