Selinbam asenatrk aynen haklısın bnde pijamaları L beden aldm ama öyle bi büyük geldiler ki hepsi 😂olsun rahat olur bari
asenatrk Selinbam bende L beden aldım yıkanıcak vs çeker belki 😂 hemde doğum zamanı hemen zayıflanmıyor ki
ArasMom34 Selinbam ben hamileliğimden buyana kadar kullanıyorum her gitmedede alıyorum bir tane rahat ve kullanışlı sağlam çok paralar vermeye gerek yok
aylinsss Selinbam ben lcw dan aldım ama genelde forumda okudugum anneler emzirme atlet daha kullanışlı demişler
Selinbam aylinsss aynen bnde okudum da ben atletle pek rahat edemiyorum doğum martta olucak kısmetse nisanda falan atlet giymem ki ben🤷🏼♀️
ArasMom34 Selinbam 20 tl olandan 2 tanede 50 tl lik aldım ama 20 olanlar daha rahat hep onları giyiyorum
aylinsss Selinbam evet yaza doğru giyilmez ama bende sütyenleri sevmedim gögsü oldugundan iri gösteriyor ve yayıyor digerleri gibi toparlamıyor çok itici ama pratik 🥰
DDT Selinbam Ben kullandım, rahat sayılır ama dışarıya giymeye uygun değil, süngeri yok göğüs uçlarını belli ediyor çok. Sütyen en iyi HM. 2 tane al tam al, yumuşacık ve çol rahat, hem de çok güzellerr😍😍
Merinosunannesii Selinbam ben aldım indirimde 12 TL ye 2 tane aldım 24 TL denedim cok güzel cok rahat valla
Betul-35 Selinbam benim arkadaşım ebebkten ucuz olandan aldı çok güzel çıktı sonra 3 4 tane daha aldı hatta. Ben de ebebkten alıcam ama kaç beden büyük almamız gerekiyor onu çözemedim daha 🙂
Biyolog-anne Selinbam askısının yapışkan yeri çok rahatsız etti beni LCWaikiki den aldıklarım daha rahat. Gerçi şimdi emzirme atleti kullanmaya başladım atlet çok memnunum sıkmıyor bunaltmıyor insanı.