Selinbam Kızlar e bebekteki emzirme sütyenlerinden kullandınız mı ? Fiyatı penti ye dalan kıyasla çok uygun ve pentiden aldgım hiç rahat değil😔
Busraveminisi1 Selinbam ben pek sevmedim canım kuzenim 1 ay oldu kullanalı emzirme penceresi çok sıkıştırıyoraçıpta emzirmeye çalıştığında memnun değil
Burciin19 Selinbam lcw den emzirme atleti aldım ben çok memnunum kış ayı sütyen üstüne atlet giymektense diye düşündüm yaza doğru sütyene geçerim artık 🙃
asenatrk Ben iç çamaşırcıdan aldım atletli olanlardan aldım daha kullanışlı hem südyen hem atlet giymektense ikisi bir arada daha iyi ve aşırı rahat 😂 denemek için giydim 22₺ gibi bir fiyatı vardı 2 tane aldım bende
asenatrk Selinbam Nobel diye bir marka benim göğüslerim aşırı büyüdü 27. Haftamdayım ve daha süt dolucak vs onu düşünerek en büyük bedeni aldım gayet rahat oldu
asenatrk Selinbam doğuma kadar daha da büyücek bide süt dolucaklar onlarıda göz önünde bulundurun 🥰 ben pijama takımlarınıda hep bir beden iki beden büyük aldım
Myssr Selinbam sütyenini bilmem ama ucuz diye hamile kulodunu ordan aldm biayda delindi dikis yeri acildi vs
Selinbam asenatrk aynen haklısın bnde pijamaları L beden aldm ama öyle bi büyük geldiler ki hepsi 😂olsun rahat olur bari