Tubasahra çok geçmiş olsun, umarım en kısa sürede kavuşursunuz bebeğinize 🤲🏻 yaşadığınız bir problem var mıydı hamilelik sürecinde? Benim de erken hamilelik durumu söz konusu tansiyonum artışa geçti bu konu kafamda o nedenle ne kadar kalır, görebilecek miyim ben de düşünüyoruö 😔