Ben 18 haftalığm ama başı dan beri gelişimi ilerde gözüküyo 19 haftalık gözüküyo şuanda 🙈 12. Haftada erkek olduğunu söyledi 17. Haftada da erkek olduğunu söyledi bi başka doktor dahada değişmez heralde 😊 yanlız bebeğin eşi aşağıdaymış 3 4 gündürde kasıklarım ağrı ve baskı hissi var ne yapmam lazım düzelirmi k i başına gelen varmı böyle bişey 🤔