Senarsgnc belli dönemlerde bebeğin büyüme atakları var ve oda rahimdeki ligamentleri kasıyor gevşetiyor oda bize ağrı olarak dönüyor hatta direk bazen bu ağrıyı karında değilde yansıyan ağrı olarakta belde filan görebiliyoruz. Aynı haftadayız benimde aynı şikayetlerim var ve doktorum normal olduğunu söyledi.Bazen dayanmak zor geliyor gerçekten sizi anlayabiliyorum doktor daha iyi bilir tabi ama bence normal çoğu gebe yaşıyor bu durumu. size de bolca sağlık diliyorum geçmiş olsun 🌺