Sinemmy Kızlar o kdar cok kafamı karıstırdım ki ne, istediğimi bilmiyorum sanki 🤦♀️ Umay eşim istiyo Esma ailem istiyo iki isim ben istemiyorum kızımın adı belinay uyumda aramıyorum ama bulmakta cok zorlanıyorum 🤷♀️
Efadime Kizlar bnimde kizim olucsk allahin izni ile bnde NEFES koyucam bna nefes olsun baska mısra var ebrar var sare de vsr ama nefes baskin grldi bnm😁
Babyy_kiss Leyla_drsn ben buğlem katacam canim cok naif kibar isim bence kumsal masal . asel ada nehir irmak bunlarda guzel
Didi6 Babyy_kiss Buğlem ismini iyi araştır canım https://bebegimeisim.blogspot.com/2017/12/buglem-isminin-gercek-anlam-ne.html?m=1 http://www.fetva.net/yazili-fetvalar/buglem-isminin-anlami-nedir-cocugumuza-isim-olarak-koyabilir-miyiz.html
Glysrcn Sare (eşim) Birce (ben) Rima Sevde Eleye eleye bunlar arasında kaldım eşim sen ne istersen o diyo ama ben ikimizin ortak kararı olsun diyorum .çok zor yaa🤦🏻♀️🤦🏻♀️
sserap Glysrcn iyi geceler bebeğinizin ismi ne oldu acaba çok merak ettim çünkü ben Sare eşim birce ismini istiyo ve iki ismin yanına da duru düşünüyoruz ☺️ Birce Duru veya Sare Duru doğuma 3 haftam kaldı 😌 yorumunuz adeta bizi anlatıyordu sonucu merak ettim ☺️
Sevdelibol Zümra , zehra , mihrimah, ecrin, ebrar, , mihra , eylül hüma . Arasında gidip geliyorum canım bende fikir olsun😍😍
Glysrcn sserap siz de tam tersi olmuş 😊 şuan Birce min gazını çıkarıyorum😍 . Ama eşimde sonradan Birce olsun dedi sevdi ismi 😊
Glysrcn sserap sareyi de okudu eşim kulağına aslında. Ama bunu kimse bilmiyor İkimizden başka😊kimlikte de yok zaten .
sserap Glysrcn ne güzel 😊 Allah hayırlısıyla büyütmeyi nasip etsin, çok güzel ömrü olsun inşallah Birce’nizin ❤️ Ben de Hep içimde kalan Sare ismini mi yoksa sonradan sevdiğim Birce ismini mi koyacağım bugün kesin karar vereceğim çünkü artık vermeliyimKapı süsleri hala yapılmadı normal şartlarda doğuma üç hafta var ama erken olma ihtimali de tabii ki olabilir eşim sana bırakıyorum senin istediğin olsun Dedi ama ben ikimizin de istediği olsun istiyorum O Sare de olur diyor 😄 bakalım ne olacak 🙏
Glysrcn sserap teşekkür ederim sizde sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🤲 kesin karar verince yazın lütfen yine bennde merak ederim şimdi 🤗