Leyla_drsn Bu ilk hamileliğim Allah izin verirse bir kızım olacak isim bulamıyorum herkez fikrini yazsın güzel isimleri 💞💕💖
blgnnozge Basakgul ayy bende çok istedim Güneş ismini kızıma😍☺️ ama eşim hiç istemedi mecbur vazgeçtik🙄 şimdi ikimizin ortak kararı sonucu Alya olacak kısmetse💜
Burcin-98 Benim de kızım olacak inşallah, Melis koyacağım.. onun haricinde lina,nilda,Alya da aklımda olan isimlerdi😊
Basakgul Ukubrakoc Ben küçüklüğümden beri çok sevmişimdir güneş ismini hep hayalimdi 🤗 o kadar pozitif geliyor ki güneş.. adı gibi ışık sacsinlar yaşam boyu 🌺☀️☀️☀️
Hayat1234 26 +2 den merhaba benimde kızım olucak nasipse (hayat)!bende çok mücadele ettim isim konusunda hep aynı isimler buna karar verdik
Cdlmeryem Hafsa, Afra, Sevde, Hümeyra.. hem tınısı hem manaları(mübarek hanımların isimleri hepsi) güzel olan aklıma gelenler.. Tabi benim tercihim Ayşe, Hatice, Sümeyye gibi isimler ama onları zaten değerlendirmişsinizdir :)
Brn18 Kızımın adı Mina şimdi ikinciye 9+2 hamileyim eğer buda kız olursa zeynep istiyorum eski bi isim ama çok asil geliyor bana☺️