Anne54
1 Saat sürdü, ama maalesef renkli sadece görebildik. 4D Doppler kullanıyor Perinatoloji doktorumuz.
Ama bizim şıpa yüzünü göstermedi 🤭 Hiç hala göstermedi. 37+4
Ama bizim en büyük şansımız Detaylıdan sonra kendi Doktorumuza gittik bir kaç saniyelik yan profilden gösterdi ve o an renkli yakaladık tek hatıra. Oda 4D ultrason görüntüsü ile verdi. Ama Doppler çekimli cinsiyetini gösterdiği video var, ayak ayak üstüne attığı video var. Onlarla hatıra olarak geçiniyoruz🤣