zeynos07 Merhaba arkadaşlar nişanım geldi 39+3 haftalığız hafif kasık ağrılarım başladı, bundan sonrasında süreç nasıl ilerliyor , bilgisi , tecrübesi olan varsa yazabilir mi?
MehZey zeynos07 bundan sonra ki süreç size bağlı bol bol hareket yürüyüş merdiven inip çıkma sancılar 5 dakikada bire düşünce de hastane yolu 🥰
Oglakdorukcum zeynos07 sancılarının artmasını bekle bence canım suyunda gelirse git ama sancıların durulmuycak kadar olmasını bekle hareket felan etmeye calıs canım belki birazını evde karşılarsın
Gull_94 zeynos07 sancılar gıttıkce sıddelencek 15 10 5 dk sıklıga dusecek 5 dk olmca dogum baslıyo genelde bel agrınız artablır ama mumkunse harkt edın yuruyun hep dus almak rahatlatr sızı bıde suyun kımde ne zaman gelcegı bellı olmaz hıc dogum anındada geleblr omcesımdede sancılarınızın sıklıgını takıp edın su surecten sonra
zeynos07 MehZey Oglakdorukcum bende sancılar sıklaşana kadar hastahaneye gitmek istemiyorum, dün kontrolüm vardı dr 1 cm açıklık var dedi bebeğin başı da yukarı da dedi
Oglakdorukcum zeynos07 eğer başı yukarsaysa seni sezeryana alabilirler canım doktoruna görüş istersen bebegın baş aşagı olsaydı beklemen mantıklı olurdu ters gelirse maazallah bir sor istersen tatlım kolay dogumlar dilerim 🥰
MehZey zeynos07 sancilarla bırakır kendini kanala belki 1 hafta sürdü bu sancilariniz belli olmaz kanamaniz ve suyunuz gelmediği sürece evde hareketlerle karşılayın daha iyi
Hfeyza Gull_94 bu gibi durumda mesela suyun geldiğini nasıl anlarız ? Örneğin hani şey deniliyor ya hep duş alın vs mesela küvette bu suyun gelmesi olabilir mi anlaşılır mı benim daha 12. Hafta ama okuyorum hep aklımda bulunması için
Gull_94 Hfeyza bende dogum oncesınde ıkınma hıssıyle gelmıstı afedersmz hamı wc de ıkınma hıssı gelır ya o sekıldydı ,ama kuvette de olsa oradan bı hıs geldıgı ıcın anlasılır gb gelıyo bana zaten hamılelıkte kuvette dus almak onerılmez pek son aylarınzda doguma yakın olablr ama uzun olmaması lazm surenın
MinikRC zeynos07 Öncelikle sakin olun,güzel ılık bir duşa girin karnınızı sevin,bebeğinizle konuşun 🌷 Misler gibi kokun bolca hareket ederek hazırlanıp doktorunuza haber verip muayeneye gidin
zeynos07 MinikRC teşekkür ederim cevabınız için, yasaklarda doğuma gidenler için bi izin alınıyor mu annem refakatçi olacak ama yasak var
Purpura26 zeynos07 Bu programdan faydalana bilirsin canım. https://play.google.com/store/apps/details?id=ru.borik.contractioncounter youtubeda görmüştüm.
Seliminannesi23 zeynos07 ay benim saat dun 10 dan beri gelmiş sancılar cok duzensiz oylece bekliyoruz bakalım dogum nezmn gercklesecek Rabbim yardımcmz olsun 37+4 gunluguz bu arada🤲🏻😍
zeynos07 Seliminannesi23 siz n’aptınız doğurdunuz mu merak ettim 😍 bende dün 12 de gelmişti ama hala ses Seda yok
Mervee26 zeynos07 daha dün izledim Banu çiftçi’nin doğumda nefes videosu vardı izleyip doğumda da ona göre nefes alın ıkının. Allah hayırlısıyla, sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah. Bizlere de dua edin sağlıkla biz de yavrularımızı kucağımıza alalım inşallah 😊